bestie or messyy

holla !

yeahhh , stlah sekian lame ta menghapdated blogg so skrang nie aku na cita psall cuti yg memenatkannnnnnn pulau pangkor , nice name right tapi na pgi punya la seksa . dah la time tuh ak ehh bkn aku sorang tpi wif family  , kayh back to story haa ktorang p time cuti umum gilaa bhaiiii sesakk tmpat na naik feri tuhh jenoh beratoq pnjanggg . last2 dpt la jgk naikkk . syukur alhamdullillahhh , dok dlm feri ada aircond mcm da jahanam baik tapayahh langsongg thennn dpt la tengok pmandangan dri dlm feri tuhhhh bezz la jgakk . hmm, aku hingat pulau pangkor tuhh tadax org duduk just pulau jhaa tpii smpai2 kna sewa teksi pulakkk p kt tempat mndiii pehhhh nama dea teluk nipahh .finally bru la bolee mndiii . yeahhhh ombakk punya la kuat smpai aku terguling2 smpaii tepi pntaii , hoho gatai btoii si ombakkkk . haa yg tragissnyaa bnyk kali alu tertlan air masinnn phewww smpaii aku muntah dlm lautt haha , nseb la orh yg tengah mndii tuuuu . aku maenn pasirr da mcm robot dahh haaa nahh tengok ni.



hmm , kayh continuesssss pastuuhh ktorang baleekk naik feriii smpatt laa makan angin ygg tiupp2 haha . sedap oww . kesimpulannya penattttt doee wlaupon na pgi sini ak yg suggestt tataw pasaipaa . menyesaiiiii . kayhh byeee ehh satt2 gambaq ni na mencapapp satt
muka excitedd telebihhh :D


kaw suka,aku suka.tak suka sokayhh.ini blog aku bkn Daddy kaw.sorry n TQ